טיפים שיעשו לך חם בחורף קרררר

מה שלומך? מקווה שצלחת בטוב את ימי הקור העזים וגשמי הברכה...

אני מתרגשת לכתוב את הניוזלטר הראשון שלי בנושא: תזונה, בריאות ואיכות חיים.

אני הכי מאמינה באכילה מאוזנת ובריאה תוך הקשבה והתחברות לחכמת הגוף. כל אדם ניחן בכוח ריפוי פנימי הבונה ומאזן את בריאותו, לכן אני בטוחה שכל אחד יכול לעשות מהפך ולחולל שינוי בבריאותו, אם יקבל את הכלים האופטימליים וייחשף למידע הנכון.

בכדי לנווט בקלות אל עבר היעד הנכסף – חיים בריאים ואיכותיים, אשלח לך מעת לעת מידע רב ערך שיכלול: טיפים פרקטיים בנושא תזונה בריאה ואורח חיים מאוזן, מתכונים מגוונים, מאמרים, לינקים, סרטונים מעניינים ועוד הפתעות , שיתרמו לך ולמשפחתך לבריאות טובה יותר, כך שתוכלו ליצור שינוי אמיתי בגוף ובנפש.

הניוזלטר הראשון "לובש" חורף ויסייע לך לעבור תקופה זו ביתר קלות.

עכשיו שהחורף בעיצומו, החיידקים והוירוסים חוגגים...המחלות השכיחות מתרכזות בעיקר,

בדרכי הנשימה העליונות, החל מהצטננות של כמה ימים המלווה, בשיעול, נזלת ותחושת

חולי קלה עד למחלה סוערת של שבוע ויותר, כמו שפעת.

בחורף, מערכת החיסון פגיעה יותר לכן, חשוב לדאוג לחזק את הגוף דווקא בעונות השנה האחרות. תמיד הרגיש לי שבתקופת החורף צריך להאט את הקצב, כמו בעלי החיים שנכנסים לתרדמת חורף, כי בתקופה זו הגוף עובר תהליכי ניקוי, אגירה וחידוש.

אז הנה 5 טיפים שיעזרו לך לחזק את מערכת החיסון באופן טבעי, מבלי להזדקק לאנטיביוטיקה ולעבור את החורף בשלום:

1) לימון מוסיף המון - לשתות מים פושרים עם סחיטה של לימון בכל הזדמנות.

 הלימון מכיל ויטמין C ומסייע לחיזוק מערכת החיסון (ולא לימון בגוף אינו חומצי אלא בסיסי).

2) שתיית חליטות תה מספר פעמים ביום כמו: לבנדר, מרווה, אכינצאה, ג'ינג'ר, קינמון, הל, קורנית, ציפורן, אניס, מליסה, קמומיל, גרניום... אם רוצים אפשר להמתיק בסטיוויה או

במעט דבש לו סגולות ריפוי (רצוי להימנע מסוכר המחליש את התנגדות הגוף).

הצמחים מעודדים את התגובה החיסונית ומסייעים לגוף "להתנקות" בצורה טבעית מווירוסים ושאר תחלואים.

3) כדי לאגור אנרגיה מומלץ לאכול מזון חם, מבושל, בתיבול עדין (לא חריף מדי)

ובכל הזדמנות, להוסיף כורכום. המזונות המועדפים: מרקים (עם הרבה ירקות שורש),

תבשילי קדירה, דגנים מלאים (בעיקר, דוחן וכוסמת), דייסת שיבולת שועל, קטניות, ירקות כתומים, סלק, כרישה, בצלים, ערמונים קלויים... אכילת ירקות טריים מתאימה פחות מכיוון שגם כך הגוף חשוף לקור וירקות טריים מהמקרר מחמירים את המצב.

4) לאפשר לעצמך ללכת לישון מוקדם כדי לשמור על חום הגוף ולמנוע בזבוז של אנרגיה שיכול להוביל לחדירת קור פנימה שיגרום להצטננות ומחלות.

5) כדאי לדעת כי קיים מגוון רחב של צמחי מרפא ורכיבים טבעיים, באמצעותם ניתן לטפל ואף למנוע את מחלות החורף, במבוגרים וילדים. אני אישית מצליחה בכל חורף מחדש למנוע התפתחותן של מחלות ויראליות באמצעות:

----> תוסף "בי פרופוליס" של חברת FOREVER הנחשב ל"אנטיביוטיקה של הטבע".         עשיר בוויטמינים ומינרלים. נחשב למחטא טבעי, אנטי-חיידקי ואנטי-ויראלי.

----> ג'ל אלוורה האגדי של FOREVER - המכיל "שחקני מפתח" המאזנים ומשפרים את יעילות תפקודה של מערכת החיסון אשר מנצלת את מגוון חומרי המזון שנספגים בגוף בצורה יעילה ביותר.

----> ויטמין C- מסייע לחיזוק מערכת החיסון מעניק אנרגיה וחיוניות, מסייע לעייפות וחולשה, ואף מגביר את ספיגת הברזל בגוף.

 

שיהיה חורף קל ובריא!

באהבה,

לימור